مدیریت و رهبری

Medium-Chair-1
گروه متدی
photo_۲۰۲۳-۱۱-۰۸_۱۸-۳۰-۵۹
فائزه فراست
اخرین بروزرسانی ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
1 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

مدیریت و رهبری

در سازمان­های پیشرو جهان مهمترین مسئله یادگیری است، یادگیری که در آن رفتار و نگرش های افراد تغییر می یابد و این تغییرات نسبتا پایدار است. ضرورت موضوع یادگیری به سبب افزایش پیچیدگی، افزایش رقابت و سرعت بالای تغییرات دوچندان شده است. مسئله مهم در ایران هم نبود آموزش با کیفیت در حوزه­های مختلف مدیریت  کسب و کار و محتوای علمی به­روز می­باشد. بر همین اساس، متدی مأموریت خود را ایجاد بستری جهت ارائه دانش، تجربه و نیز تحلیل محیط کسب و کارها قرار داده است. در این جلسه به موضوع مدیریت و رهبری میخواهیم بپردازیم که یکی از مهمترین شاخص های تاثیرگذار در سازمانهای امروزی  است.

طی تحقیق میدانی که در میان ۱۵۰۰ تن از رهبران ارشد بیست کشور مختلف از جمله ژاپن، آمریکا، اروپای غربی و آمریکای لاتین انجام شد، از آنان خواسته شده بود تا مهمترین ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز و مطلوب مدیران ارشد را بیان کنند آنان بهترین و مهمترین مواردی که ذکر کردند عبارتند از:

  • استنباط عمیقی از چشم‌انداز آینده سازمان
  • توانایی تدوین استراتژی برای تحقق چشم‌انداز

لذا اهمیت این دوره بهتر دیده میشود و پیشنهاد میکنیم قبل از این دوره تفکر استراتژیک  و چشم انداز رو حتما ببینید. در این دوره­ها متدی به ما گفت  که چگونه سازمان را صاحب تفکر کنیم و براساس قدرت تفکر استراتژیک، چشم انداز سازمان را ترسیم نماییم. حالا در این دوره به تبیین مفهوم مدیریت و رهبری و وظایف هر یک در سازمان میپردازیم و در ادامه سبکهای نوین در رهبری را میگوییم و درخصوص آموزش و ارتقای مدیران و جانشین پروری صحبت میکنیم. از هوش مدیران و اشتباهات رایج اونها صحبت میکنیم. نریشن و سکانس جذاب و بحث کارشناسی داریم تا ان شا الله یادگیری خوبی برای شما ایجاد کند با ما همراه باشید.

برنامه تحصیلی

1 درس1 ساعت 6 دقیقه

دوره مدیریت و رهبری

مدیریت و رهبری1:6:00

اساتید دوره

گروه متدی

4.5/5
21 دوره
2 دیدگاه
242 دانشجو
مشاهده بیشتر

فائزه فراست

0/5
7 دوره
0 دیدگاه
1 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سطح
همه سطح‌ها
مدت زمان 1.1 ساعت
تعداد درس
1 درس
زبان
فارسی