مستند اپل ویژه کسب و کار
درباره این دوره
مستند اپل نگاهی تحلیلی به این غول لوکس فناوری دنیا را دارد
الگوبرداری از شرکتهای پیشرو یکی از ابزارهای مدیریتی اثربخش است که با استفاده از آن میتوان تغییرات و اصلاحات استراتژیک در سازمان ایجاد کرد و رقابتپذیری سازمان را تثبیت کرد؛ مستند اپل تحلیلی درباره شرکت اپل میباشد.
شرکت اپل در سال ۱۹۷۶ توسط استیو جابز و استیو وازنیک تأسیس شد و در سال ۱۹۷۷ به ثبت رسید. اپل یک برند پیشتاز کامپیوترهای شخصی و تلفنهای هوشمند با حضور جهانی و موقعیت پیشرو در بازار است.
اپل یک برند جهانی است که محبوبیتش در اکثر نقاط جهان مشهود است. بازارهای قابل گزارش این شرکت در قارههای آمریکا، اروپا، چین، ژاپن و سایر مناطق آسیا و اقیانوسیه مستقرشده است.
سبد محصولات تقریباً در تمام بازارها یکسان است، هر یک از بازارها به طور جداگانه مدیریت میشوند که به سبب هماهنگی بهتر با تقاضای مشتری و شرکای توزیع و همچنین تأمین پویایی منحصربه فرد بازار در هر یک از مناطق جغرافیایی است.
این شرکت به دلایل مختلف ازجمله فناوری پیشرفته، محصولات گران باکیفیت برتر، بازاریابی و همچنین قدرت مالی در سراسر جهان مشهور است و یکی از اصلیترین رقبای مایکروسافت به شمار میرود.
بزرگترین نقطه قوت اپل وجهه برند آن و ارزش ویژهای است که در طول زمان ایجاد کرده است.
در سراسر جهان، این برند بهعنوان یکی از هوشمندترین برندهای فناوری شناخته شده است و با وجود داشتن وجهه برتر، به سبب مشتری مداری بسیار محبوب است.
اپل برندی بسیار مورد ارزشمند است که بر روی تجربه مصرفکننده متمرکزشده است و تمایلی به مسامحه در کیفیت ندارد و یکی از رقبای سرسخت محصولات مایکروسافت محسوب میشود.
اپل با عرضه محصولات جدید مانند ساعت و تلویزیون اپل به توسعه خود ادامه داده است.
محصولات اپل مشتریان و طرفداران بسیاری در گوشه و کنار جهان دارند. علاوه بر این، بیشتر مصرفکنندگان اپل مایل به خریداری بیش از یک محصول از آن هستند.
اپل برای جذب طرفدارانش تمام توان خود را به کار میبندد و هرسال مدلهای جدیدی از محصولات خود را عرضه کند.
محصولات اپل بر اساس طراحی و کیفیتشان از خیل عظیم محصولات سایر برندها قابل تمایز هستند. نوآوریهای فنی از زمان تأسیس تاکنون همیشه مرکز توجه اپل بوده است.
تمرکز این برند همواره بر ارائه محصولاتی است که تجربه یکپارچهای را در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهند و ازلحاظ طراحی و فناوری نوآورانه هستند. به همین سبب هزینه بسیار بالایی هم را برای تحقیق و توسعه متحمل میشود.
حفظ تمرکز بر نوآوری فناوری به برند اپل کمک کرده است تا رشد و محبوبیت سریعتری را در سطح جهانی پیدا کند.
مهمترین موضوعی که در این فیلم مستند اپل به آن میخواهیم پرداخت این است که چطور میشود از که یه فرد و یک شرکت چنین نوآوریها و چشم اندازهای هیجان انگیز و منحصر به فردی داشته باشند؟
مستند اپل، مستندی جذاب از یک شرکت استثنایی هست که از هر جهت برای شما یادگیری داره و ایجاد انگیزه بسیاری در شما و کارکنان می کند و انرژی لازم برای کسب موفقیت شرکت شما رو فراهم میکند.
در مستند اپل به بررسی علل اصلی موفقیت این شرکت می پردازیم! استراتژی نوآوری مستمر در محصولات و خدمات رو تحلیل میکنیم. در این فیلم در خصوص نقش مهم RD و بازاریابی حرفهای صحبت میکنیم.
از استراتژی قیمت گذاری و فرایند فروش صحبت میکنیم! بنابراین شما در هر کسب و کاری که دارید فرصت دیدن این فیلم رو از دست ندید!
مهمترین ویژگی مستند اپل، بومی سازی راهبردهای موفقیت شرکتهای پیشرو برای شرکتهای ایرانی است که وجود جذابیت بصری در این مستندها به ارزش آنها افزوده است.
در ضمن بیوگرافی استیو جابز خالق اپل رو اینجا بببنید همچنین گزارش تحلیلی شرکت اپل هم از اینجا قابل دسترس میباشد.