مستند فیس بوک

مستند فیس بوک ویژه کسب و کار

Medium-Chair-1
گروه متدی
alvandi
اخرین بروزرسانی ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
5 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

مستند فیس بوک نگاهی تحلیلی به بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی با بیش از ۲.۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه در سال ۲۰۲۱ است.

الگوبرداری از شرکتهای پیشرو یکی از ابزارهای مدیریتی اثربخش است که با استفاده از آن می‌توان تغییرات و اصلاحات استراتژیک در سازمان ایجاد کرد و رقابت‌پذیری سازمان‌ را تثبیت کرد؛ مستند فیس بوک تحلیلی درباره شرکت متا یا همون فیسبوک یکی از چهار شرکت بزرگ فناوری دنیا می­باشد که یادگیری زیادی برای شما دارد.

فیس‌بوک یک سرویس شبکه اجتماعی آنلاین است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادواردو ساورین، اندرو مک‌کالم، داستین موسکوویتز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد. در ابتدا نام‌نویسی در این وبگاه تنها به دانشجویان دانشگاه هاروارد محدود بود.

اما با گذشت زمان در برای دانشگاه‌های شهرهای بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌شد. پس از افزوده‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوک، عضویت در آن به تدریج در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.

فیس‌بوک بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی با بیش از ۲.۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه در سال ۲۰۲۱ است که با تبلیغات و فروش اطلاعات در حال تولید ثروت می­باشد.

در مستند فیس بوک با استراتژی­های موفقیت این شرکت آشنا می­شوید و به تحلیل آنها می­پردازیم. از ارزش سرمایه انسانی و کلان داده ها صحبت میکنیم.

ضمنا علاوه بر کلی یادگیری مدیریتی، انگیزه بسیاری در شما و کارکنان ایجاد می­کند و انرژی لازم برای کسب موفقیت شرکت شما رو فراهم می­کند.​

برنامه تحصیلی

1 درس1 ساعت 6 دقیقه

مستند فیس بوک

مستند فیس بوک ویژه کسب و کار
مستند فیس بوک1:9:00

اساتید دوره

گروه متدی

4.5/5
21 دوره
2 دیدگاه
242 دانشجو
مشاهده بیشتر

alvandi

0/5
3 دوره
0 دیدگاه
5 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

۲۴۰,۰۰۰ تومان۳۹۰,۰۰۰ تومان

38% تخفیف
سطح
همه سطح‌ها
مدت زمان 1.1 ساعت
تعداد درس
1 درس