دوره آموزشی ‌فروش حرفه‌ای رقابتی ISBS

دوره آموزشی ‌فروش حرفه‌ای رقابتی ISBS

PrNejati
پروفسور نجاتی
اخرین بروزرسانی ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
5.0 /5
(1)
152 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

دوره آموزشی فروش حرفه‌ای رقابتی ISBS

فروش حرفه‌ای اساساً فرآیند اداره یک کسب‌وکار در درون آن کسب‌وکار است. متخصصان فروش عمدتاً بر ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد با مشتریان در یک منطقه جغرافیایی، فروش محصولات و خدمات شرکت خود و رشد درآمد حاصل از فروش جهت دستیابی به اهداف تجاری آن منطقه تمرکز دارند. هدف آن‌ها شناخت نیازهای مشتریان و توسعه راه‌حل‌های مبتنی بر خدمات یا محصول جهت تأثیرگذاری مثبت بر اهداف و مقاصد کسب‌وکار است.

فروش حرفه‌ای یک زمینه شغلی عالی برای افراد با عملکرد بالا است زیرا به آن‌ها این فرصت داده می‌شود تا با پیچیدگی‌های محصولات و یا خدمات شرکت خود و نیز پیچیدگی‌های مشتری در بازار آشنا شوند. درک متقابل بین این دو، با پیشرفت در حرفه خود، به یک متخصص فروش در سایر عملکردها و نقش‌های سازمان اعتبار زیادی می‌بخشد.

رئوس مباحث اصلی در دوره‌ فروش حرفه‌ای رقابتی ISBS به شرح زیر است:

بخش اول: مفهوم فروش B2B و B2C و تفاوت فرآیندهای خریدوفروش

    • سؤالات مهم در ذهن مشتری
    • فرمول فروش
    • تفاوت فروش B2B و B2C
    • گرایش درست فروش کدام است؟
  • تحولات شاخص‌های عملکرد و اثرگذاری بر فروش
  • رابطه راهبردی خریدار و فروشنده
  • ۹ حوزه دانش یک فروشنده عالی
  • موفقیت فروشنده
  • اصول بنیادی مدیریت رابطه با مشتری
  • تمرین با جایزه

بخش دوم: شاخص‌‌های کلیدی یک فروشنده عالی

  • ۹ حوزه دانش یک فروشنده عالی
  • شاخص‌های رقابتی
  • شاخص‌های فردی
  • شاخص‌های رابطه‌ای
  • شاخص‌های توانمندی
  • شاخص‌های شوروشوق

بخش سوم: تحولات حیاتی در رفتار و ساختار فروش بعد از شیوع کرونا و شروع رکود اقتصادی

  • تحولات کرونا
  • ۶ C فروش در دوران کرونا
  • چطور بفروشیم؟
  • قیف و Pipeline فروش
  • تحولات قیف فروش در دوران کرونا
  • وظایف فروشندگان در بازار پسا کرونا

بخش  چهارم: سه رکن کلیدی فروش موفق: اجرا+برنامه+تفکر و استراتژی

  • پیامدهای عدم وجود تفکر استراتژیک در فروش
  • ماتریس آنسوف در فروش
  • نحوه برنامه‌ریزی فروشندگان موفق

بخش پنجم: استفاده از ۳ قسمت مغز انسان برای فروش

  • نحوه عملکرد مغز
  • شیوه‌های ارتباط مؤثر با مشتری
  • درک عملکرد مغز مشتری
  • طبقه بندی خرید در مغز مشتری
  • بهره‌گیری از روان‌شناسی مغز خریدار
  • دلایل خرید

بخش  ششم: عملکرد واحد فروش ازلحاظ کمّی و کیفی

  • اهمیت اندازه‌گیری عملکرد و رویکردهای اندازه‌گیری آن
  • فرآیند فروش
  • داشبورد عملکرد فروشنده
  • نظارت بر عملکرد، اجرا، مؤثر بودن و استفاده از فرصت‌های فروش
  • شاخص‌های فروش (برای مدیرعامل، مدیر فروش و فروشنده)

مدرس دوره فروش حرفه‌ای رقابتی ISBS جناب آقای پسرفسور نجاتی هستن. گروه متدی دوره فروش حرفه‌ای رقابتی ISBS رو شمایی که فروش انفجاری میخواین پیشنهاده میده

اهداف یادگیری

شناخت مفاهیم فروش B2B و B2C
تبیین تفاوت فرآیندهای خریدوفروش

مخاطب هدف

  • کارشناسان و مدیران فروش
  • اساتید و دانشجویان حوزه فروش و بازاریابی

برنامه تحصیلی

7 درس12 ساعت 14 دقیقه

فروش حرفه‌ای رقابتی ISBS

رئوس مباحث اصلی - مفهوم فروش B2B و B2C و تفاوت فرآیندهای خریدوفروش - شاخص‌‌های کلیدی یک فروشنده عالی - تحولات حیاتی در رفتار و ساختار فروش بعد از شیوع کرونا و شروع رکود اقتصادی - سه رکن کلیدی فروش موفق: اجرا+برنامه+تفکر و استراتژی - استفاده از سه قسمت مغز انسان برای فروش - عملکرد واحد فروش ازلحاظ کمّی و کیفی
مفهوم فروش B2B و B2C و تفاوت فرآیندهای خریدوفروش2:14:00
شاخص‌‌های کلیدی یک فروشنده عالی2:22:36
تحولات حیاتی در رفتار و ساختار فروش بعد از شیوع کرونا و شروع رکود اقتصادی2:22:38
سه رکن کلیدی فروش موفق: اجرا+برنامه+تفکر و استراتژی1:43:37
استفاده از سه قسمت مغز انسان برای فروش2:11:27
عملکرد واحد فروش ازلحاظ کمّی و کیفی1:5:00
درس۷00:00:00

اساتید دوره

پروفسور نجاتی

4.27/5
17 دوره
11 دیدگاه
3702 دانشجو
مشاهده بیشتر

بازخورد دانشجو

5.0
1 امتیاز
100%
0%
0%
0%
0%

نقد و بررسی (1)

خیلی خوب

یک نظر بنویسید

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سطح
پیشرفته
مدت زمان 12.2 ساعت
تعداد درس
7 درس
موضوع
زبان
فارسی