دوره آموزشی فروش حرفهای رقابتی ISBS
درباره این دوره
دوره آموزشی فروش حرفهای رقابتی ISBS
فروش حرفهای اساساً فرآیند اداره یک کسبوکار در درون آن کسبوکار است. متخصصان فروش عمدتاً بر ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد با مشتریان در یک منطقه جغرافیایی، فروش محصولات و خدمات شرکت خود و رشد درآمد حاصل از فروش جهت دستیابی به اهداف تجاری آن منطقه تمرکز دارند. هدف آنها شناخت نیازهای مشتریان و توسعه راهحلهای مبتنی بر خدمات یا محصول جهت تأثیرگذاری مثبت بر اهداف و مقاصد کسبوکار است.
فروش حرفهای یک زمینه شغلی عالی برای افراد با عملکرد بالا است زیرا به آنها این فرصت داده میشود تا با پیچیدگیهای محصولات و یا خدمات شرکت خود و نیز پیچیدگیهای مشتری در بازار آشنا شوند. درک متقابل بین این دو، با پیشرفت در حرفه خود، به یک متخصص فروش در سایر عملکردها و نقشهای سازمان اعتبار زیادی میبخشد.
رئوس مباحث اصلی در دوره فروش حرفهای رقابتی ISBS به شرح زیر است:
بخش اول: مفهوم فروش B2B و B2C و تفاوت فرآیندهای خریدوفروش
-
- سؤالات مهم در ذهن مشتری
- فرمول فروش
- تفاوت فروش B2B و B2C
- گرایش درست فروش کدام است؟
- تحولات شاخصهای عملکرد و اثرگذاری بر فروش
- رابطه راهبردی خریدار و فروشنده
- ۹ حوزه دانش یک فروشنده عالی
- موفقیت فروشنده
- اصول بنیادی مدیریت رابطه با مشتری
- تمرین با جایزه
بخش دوم: شاخصهای کلیدی یک فروشنده عالی
- ۹ حوزه دانش یک فروشنده عالی
- شاخصهای رقابتی
- شاخصهای فردی
- شاخصهای رابطهای
- شاخصهای توانمندی
- شاخصهای شوروشوق
بخش سوم: تحولات حیاتی در رفتار و ساختار فروش بعد از شیوع کرونا و شروع رکود اقتصادی
- تحولات کرونا
- ۶ C فروش در دوران کرونا
- چطور بفروشیم؟
- قیف و Pipeline فروش
- تحولات قیف فروش در دوران کرونا
- وظایف فروشندگان در بازار پسا کرونا
بخش چهارم: سه رکن کلیدی فروش موفق: اجرا+برنامه+تفکر و استراتژی
- پیامدهای عدم وجود تفکر استراتژیک در فروش
- ماتریس آنسوف در فروش
- نحوه برنامهریزی فروشندگان موفق
بخش پنجم: استفاده از ۳ قسمت مغز انسان برای فروش
- نحوه عملکرد مغز
- شیوههای ارتباط مؤثر با مشتری
- درک عملکرد مغز مشتری
- طبقه بندی خرید در مغز مشتری
- بهرهگیری از روانشناسی مغز خریدار
- دلایل خرید
بخش ششم: عملکرد واحد فروش ازلحاظ کمّی و کیفی
- اهمیت اندازهگیری عملکرد و رویکردهای اندازهگیری آن
- فرآیند فروش
- داشبورد عملکرد فروشنده
- نظارت بر عملکرد، اجرا، مؤثر بودن و استفاده از فرصتهای فروش
- شاخصهای فروش (برای مدیرعامل، مدیر فروش و فروشنده)
مدرس دوره فروش حرفهای رقابتی ISBS جناب آقای پسرفسور نجاتی هستن. گروه متدی دوره فروش حرفهای رقابتی ISBS رو شمایی که فروش انفجاری میخواین پیشنهاده میده
اهداف یادگیری
مخاطب هدف
- کارشناسان و مدیران فروش
- اساتید و دانشجویان حوزه فروش و بازاریابی