دوره آموزشی تبلیغات در تجارت بینالملل
درباره این دوره
دوره آموزشی تبلیغات در تجارت بینالملل متدی
امروزه تبلیغات بخشی ضروری از کسب و کارها را بویژه در سطح بین المللی تشکیل میدهد. ضمن این که محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد موجود باشد، باید شرکت توان معرفی و فروختن آن را نیز داشته باشد که وجود تبلیغات درست و هدفمند ضروری میشود.
تکنیکهای تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که اکنون برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار میگیرد. در این دوره ضمن معرفی جدیدترین گرایشهای تبلیغاتی به مخاطبان به بیان نکات طلایی در خصوص تبلیغات در سطح بین المللی پرداخته میشود.
اهم مباحث مطرح در دوره تبلیغات در تجارت بینالملل عبارت است از:
- مدل های تصمیم گیری در بودجه ریزی تبلیغات
- استراتژی تبلیغات و خط مشی تبلیغات شرکت ها در سطح بین المللی
- معرفی آژانس های تبلیغاتی بین المللی
- وسایل و ادوات تبلیغاتی