دوره آموزشی تبلیغات در تجارت بین‌الملل

rostami
مجتبی رستمی
اخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
52 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

دوره آموزشی تبلیغات در تجارت بین‌الملل متدی​

امروزه تبلیغات بخشی ضروری از کسب و کارها را بویژه در سطح بین المللی تشکیل می‌دهد. ضمن این که محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد موجود باشد، باید شرکت توان معرفی و فروختن آن را نیز داشته باشد که وجود تبلیغات درست و هدفمند ضروری می­شود.

تکنیک‌های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که اکنون برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دوره ضمن معرفی جدیدترین گرایش‌های تبلیغاتی به مخاطبان به بیان نکات طلایی در خصوص تبلیغات در سطح بین المللی پرداخته می­شود.

اهم مباحث مطرح در دوره تبلیغات در تجارت بین‌الملل عبارت است از:

  • مدل های تصمیم گیری در بودجه ریزی تبلیغات
  • استراتژی تبلیغات و خط مشی تبلیغات شرکت ها در سطح بین المللی
  • معرفی آژانس های تبلیغاتی بین المللی
  • وسایل و ادوات تبلیغاتی

برنامه تحصیلی

5 درس58 دقیقه 1 ثانیه

تبلیغات در تجارت بین الملل

درس ۱: بازاریابی بین المللی – تبلیغات00:13:27
درس ۲: مدل های تصمیم گیری در بودجه نویسی تبلیغات00:13:53
درس ۳: خط مشی تبلیغات شرکت ها00:9:31
درس ۴: آژانس های تبلیغاتی00:10:3
درس ۵: وسایل و ادوات تبلیغاتی00:11:7

اساتید دوره

مجتبی رستمی

0/5
16 دوره
0 دیدگاه
499 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

سطح
پیشرفته
مدت زمان 58 دقیقه
تعداد درس
5 درس
زبان
فارسی