دوره آموزشی نمایشگاه در تجارت بینالملل
درباره این دوره
دوره آموزشی نمایشگاه در تجارت بینالملل متدی
نمایشگاه به مکانی گفته می شود که کالاها، خدمات، فن آوری، تکنیک های جدید، نوآوری ها و هنر ها برای معرفی و آشنایی مردم به معرض تماشا قرار داده می شود. هدف از برگزاری نمایشگاه ها در کشورهای صنعتی پیشرفته، ایجاد بازاری متمرکز برای کلیه خریداران خارجی می باشد ولی در ایران به دلیل عدم وجود امکانات و در نتیجه عدم حضور بازدیدکنندگان خارجی، این نمایشگاه درست به بازار واردات تبدیل شده است.
شرکت در نمایشگاه بین المللی موقعیت بسیار مناسبی را برای تمامی شرکتهای است که در صدد شناخت فضای رقابت وفروش محصولات خود هستند فراهم می نماید. اصولا شرکت در نمایشگاه و یا شیوه های تجاری فرصت های فراوانی را در اختیار شرکت ها و مؤسسات قرار می دهد تا ضمن نمایش حضور خود به ارزیابی موقعیت خود در شرایط بازار و رقبا بپردازد.
در دوره نمایشگاه در تجارت بینالملل با اصول شرکت در یک نمایشگاه بین المللی و نکاتی که منجر به استفاده حداکثری از محیط نمایشگاه بینالمللی برای جذب مشتریان شرکت میشود را بیان میشود. همچنین همه نکاتی که قبل، حین و بعد از نمایشگاه باید صورت گیرد به تفصیل صحبت میگردد.