دوره آموزشی نمایشگاه در تجارت بین‌الملل

rostami
مجتبی رستمی
اخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
51 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

دوره آموزشی نمایشگاه در تجارت بین‌الملل متدی

نمایشگاه به مکانی گفته می شود که کالاها، خدمات، فن آوری، تکنیک های جدید، نوآوری ها و هنر ها برای معرفی و آشنایی مردم به معرض تماشا قرار داده می شود. هدف از برگزاری نمایشگاه ها در کشورهای صنعتی پیشرفته، ایجاد بازاری متمرکز برای کلیه خریداران خارجی می باشد ولی در ایران به دلیل عدم وجود امکانات و در نتیجه عدم حضور بازدیدکنندگان خارجی، این نمایشگاه درست به بازار واردات تبدیل شده است.

شرکت در نمایشگاه بین المللی موقعیت بسیار مناسبی را برای تمامی شرکتهای است که در صدد شناخت فضای رقابت وفروش محصولات خود هستند فراهم می نماید. اصولا شرکت در نمایشگاه و یا شیوه های تجاری فرصت های فراوانی را در اختیار شرکت ها و مؤسسات قرار می دهد تا ضمن نمایش حضور خود به ارزیابی موقعیت خود در شرایط بازار و رقبا بپردازد.

در دوره نمایشگاه در تجارت بین‌الملل با اصول شرکت در یک نمایشگاه بین­ المللی و نکاتی که منجر به استفاده حداکثری از محیط نمایشگاه بین­المللی برای جذب مشتریان شرکت می­شود را بیان می­شود. همچنین همه نکاتی که قبل، حین و بعد از نمایشگاه باید صورت گیرد به تفصیل صحبت می­گردد.

برنامه تحصیلی

6 درس1 ساعت 5 دقیقه 54 ثانیه

نمایشگاه در تجارت بین‌الملل

درس ۱: نمایشگاه، وظایف و انواع آن00:12:29
درس ۲: حضور موثر در نمایشگاه و اقدامات قبل از برگزاری00:14:6
درس ۳: اقدامات قبل از برگزاری نمایشگاه – آمادگی فکری00:9:3
درس ۴: اقدامات قبل از برگزاری نمایشگاه – آمادگی فیزیکی00:12:1
درس ۵: اقدامات حین برگزاری نمایشگاه00:7:38
درس ۶: اقدامات حین برگزاری نمایشگاه (راهکارهای جذب بازدید کنندگان) – اقدامات پس از برگزاری نمایشگاه00:10:37

اساتید دوره

مجتبی رستمی

0/5
16 دوره
0 دیدگاه
499 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

سطح
پیشرفته
مدت زمان 1.1 ساعت
تعداد درس
6 درس
زبان
فارسی