دوره آموزشی تحلیل بازار صادراتی

rostami
مجتبی رستمی
اخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
26 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

دوره آموزشی تحلیل بازار صادراتی متدی

 عمده‌ترین هدف شرکت‌ها از ورود به بازارهای بین‌المللی، ایجاد فرصت‌های مناسب برای کسب سود است. همین دلیل، باعث می‌شود تا تعدادی از شرکت‌ها پس از دریافت سفارشی غیرقطعی از خارج، به تحقیق در فرصت‌های موجود در آن بازار خارجی، برانگیخته شوند. برای مدیریت ریسکهای موجود و شناخت بهتر فر­صتهای محیطی باید تحلیل بازار صادراتی از بازارهای بین المللی داشت.

در تحلیل بازار صادراتی (بین‌ المللی) به منظور خرید و فروش، باید شرکتها مواردی از قبیل اندازه بازار(حجم و ارزش)، بازارهای نوظهور در مقابل بازارهای قدیمی‌تر، در دسترس بودن محصولات جایگزین، قیمت و کیفیت خدمات خریداران بالقوه، ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بازار، نزدیکی به بازار، هزینه‌های حمل‌ونقل و انتقال محصولات به بازار هدف، توافق‌نامه‌های قانونی، سیستم‌های حقوقی و الزامات قراردادی، قوانین حمایت معنوی در بازار، اسناد و مدارک مورد نیاز، ثبات سیاسی بازار و منطقه، زیرساخت‌های قانونی و صنعتی، ویژگی‌های فرهنگی و زبانی بازار هدف و ویژگی‌های منحصربه‌فرد تقاضای خریداران در نظر گرفته شود که در این دوره به آنها پرداخته می­شود.

در تحلیل بازارهای بین‌ المللی به منظور صادرات، باید شرکتها مواردی از قبیل اندازه بازار(حجم و ارزش)، بازارهای نوظهور در مقابل بازارهای قدیمی‌تر، در دسترس بودن محصولات جایگزین، قیمت و کیفیت خدمات خریداران بالقوه، ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بازار، نزدیکی به بازار، هزینه‌های حمل‌ونقل و انتقال محصولات به بازار هدف، توافق‌نامه‌های قانونی، سیستم‌های حقوقی و الزامات قراردادی، قوانین حمایت معنوی در بازار، اسناد و مدارک مورد نیاز، ثبات سیاسی بازار و منطقه، زیرساخت‌های قانونی و صنعتی، ویژگی‌های فرهنگی و زبانی بازار هدف و ویژگی‌های منحصربه‌فرد تقاضای خریداران در نظر گرفته شود که در این دوره به آن پرداخته می­شود.

برنامه تحصیلی

13 درس

تحلیل بازار صادراتی

درس ۱: هدف و مراحل تحلیل تجاری00:9:14
درس ۲: داده پردازی های آماری و بهترین پارامتر های مرکزی00:8:40
درس ۳: بارگذاری نشده
درس ۴: بهترین پارامترهای مرکزی (قسمت ۲)00:5:43
درس ۵: پارامترهای پراکندگی – انحراف متوسط از میانگین00:6:9
درس ۶: بارگذاری نشده
درس ۷: داده پردازی (تحلیل) تکنیکال00:8:52
درس ۸: تحلیل تکنیکال – مفاهیم قیمت00:5:22
درس ۹: تحلیل تکنیکال – پشیمانی معامله گران00:4:33
درس ۱۰: تحلیل تکنیکال – خطوط حمایت و مقاومت00:6:24
درس ۱۱: بارگذاری نشده
درس ۱۲: تحلیل تکنیکال – روندها00:6:41
درس ۱۳: تحلیل تکنیکال – میانگین متحرک00:4:03

اساتید دوره

مجتبی رستمی

0/5
16 دوره
0 دیدگاه
499 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

سطح
پیشرفته
تعداد درس
13 درس
زبان
فارسی