.r1_iframe_embed { position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

دوره آموزشی بازاریابی صادراتی

rostami
مجتبی رستمی
اخرین بروزرسانی ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
53 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

دوره آموزشی بازاریابی صادراتی متدی

بازاریابی بین الملل یا بازاریابی جهانی، عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود گویند. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

تمایل به ادامه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، ضرورت توسعه پایدار، انگیزه کسب رهبری در صحنه بازرگانی، تأکید بر ارتقای کارایی و سودآوری، اشباع بازارهای داخلی، سیاست تولید انبوه و نیاز به درآمدهای ارزی، از مهمترین عواملی هستند که ضرورت و اهمیت بازاریابی بین‌المللی را آشکار می‌کنند.

بازاریابی بین المللی یک بستر گسترده برای تبلیغ محصولات و خدمات می باشد. این بازار محدود به برخی از بازارهای داخلی یا برای افرادی نیست که در یک مکان، منطقه یا کشور خاص زندگی می کنند بلکه برای همگان آزاد است. افراد از ملل مختلف با فرهنگ ها و سنت های مختلف، می توانند به طور فعال در آن شرکت کنند.

مباحث اصلی مطرح در دوره بازاریابی صادراتی

  • روش های جمع آوری و تحلیل اطلاعات مربوط به بازارشناسی
  • استراتژی‌های ورود به بازارهای بین الملل
  • مدیریت بازارهای جهانی
  • ترفیعات در بازارهای جهانی
  • کانالهای بازاریابی بین المللی
  • قیمت گذاری در بازاریابی بین المللی

برنامه تحصیلی

14 درس2 ساعت 19 دقیقه 14 ثانیه

بازاریابی صادراتی

درس ۱: بازاریابی بین المللی – تعریف00:7:17
درس ۲: تصمیمات عمده در بازار یابی بین المللی00:10:27
درس ۳: ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی00:9:22
درس ۴: تصمیم بر فعالیت در سطح بین الملل00:10:13
درس ۵: تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین المللی00:8:19
درس ۶: همکاری مشترک از طریق واگذاری امتیاز00:7:5
درس ۷: تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین المللی00:11:31
درس ۸: تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین المللی00:4:2
درس ۹: روش های تقسیم بندی و انتخاب بازارهای بین المللی00:10:36
درس ۱۰: قیمت گذاری کالا00:12:39
درس ۱۱: عوامل تاثیر گذار بر قیمت00:12:10
درس ۱۲: شرح و محاسبه ی قیمت00:13:15
درس ۱۳: قیمت فروش نهایی (حاشیه ای)00:13:10
درس ۱۴: پیشنهاد قیمت صادراتی00:9:11

اساتید دوره

مجتبی رستمی

0/5
16 دوره
0 دیدگاه
499 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

سطح
پیشرفته
مدت زمان 2.3 ساعت
تعداد درس
14 درس
زبان
فارسی