بینش های ضروری و مهم در مدیریت تیم

بینش های ضروری و مهم در مدیریت تیم
توسعه فردی مقالات

بینش های ضروری و مهم در مدیریت تیم

بینش های ضروری و مهم در مدیریت تیم

بینش های ضروری و مهم در مدیریت تیم:کار گروهی فقط اتفاق نمی افتد — تیم های خوب نیاز به رهبران خوب دارند که چشم انداز و مهارت های تمرین. تیم های موثر پیشرو امروز نیازمند برنامه ریزی برای چگونگی موفقیت اعضای تیم و سازمان گسترده تر هستند.در این مقاله سعی کرده بینش های مهم و ضروری را در ۵ بخش توضیح داده تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

۱. اهداف باید الهام بخش اما واقع بینانه بیش از حد

این بسیار مهم است که اعضای گروه شما اهداف را بدانند و اهداف باید به شکل واضح و واقع بنانه بیان شود برای تبدیل شدن به یک تیم بزرگ ابتدا باید آرمان ها و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت را برای گروه بیان کنید و در حین بیان اهداف باید حس اعتماد به نفس گروه و تیم را بالا ببرید.

۲. مشارکت با تیم

رهبر و لیدر بودن به معنی این نیست که شما همه چی میدانید و تصمیم گیرنده اول و آخر شما هستید در صورتی که یکی از اعضای تیم از شما سوال می کند که برای کار چه باید کرد ابتدا باید نظر اعضا و خود فرد را پرسید و بهترین تصیمم را گرفت.

۳.استفاده از فناوری ها

هنگام برنامه ریزی برای ورود و حضور یک به یک، از فناوری برای تسهیل ارتباط چهره به چهره در صورت امکان استفاده کنید. مطالعه ای که در هاروارد بیزینس ریویو به تفصیل انجام شد نشان داد که ارتباط چهره به چهره ۳۴ برابر مؤثرتر از مکاتبه از طریق ایمیل است. از ابزارهای ویدئو کنفرانس، مانند Zoom و UberConference استفاده کنید.

تا فرصت‌هایی را برای حضور با تیم خود ایجاد کنید. در یک نظرسنجی از بیش از ۳۰۰ مدیر توسط فوربس اینسایت، ۶۲ درصد گفتند که کنفرانس ویدیویی به طور قابل توجهی کیفیت ارتباطات را در مقایسه با ابزارهای کنفرانس صوتی بهبود می بخشد و ۵۰ درصد گفتند که سطح درک را افزایش می دهد ، علاوه بر ابزارهای ویدئو کنفرانس، از پلتفرم های همکاری پروژه مانند Trello و Slack برای تقویت اشتراک گذاری اطلاعات در بین تیم خود استفاده کنید.

۴.فیدبک

علاوه بر ارائه بازخورد و راهنمایی به کارکنان خود، باید نظرات آنها را در مورد نحوه عملکرد خود جویا شوید. به دست آوردن بینش در مورد اینکه دیگران چگونه شما را درک می کنند، نه تنها می تواند هوش عاطفی شما را تقویت کند، بلکه شما را به یک ذهنیت رشد مجهز می کند.

تحقیقات نشان می دهد افراد حرفه ای با ذهنیت رشد عبارتند از:

آمادگی ذهنی بیشتری برای مقابله با چالش ها دارد

از بازخورد به نفع خود استفاده کنید

در حل مسئله مهارت بالایی دارد

در ارائه بازخورد توسعه ای به کارکنان موثر است

در دستیابی به اهداف خود پایدار هستند

با افزایش خودآگاهی خود، می‌توانید نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و یک برنامه توسعه رهبری قوی‌تر ایجاد کنید، که به شما امکان می‌دهد مدیر بهتری شوید و نمونه‌ای مثبت برای تیم راه دور خود باشید.

۵.تعادل

تعادل بین کار و زندگی یکی از مهمترین عوامل جذب برای کارمندان ایالات متحده و جهان است. با این حال، داده ها نشان می دهد که جدا کردن زندگی عادی از کار بزرگترین چالشی است که ۲۲ درصد از کارمندان از راه دور با آن مواجه هستند. به هنجارها و انتظاراتی که در ابتدا ایجاد کردید تکیه کنید و کارمندان خود را تشویق کنید تا به یک برنامه زمان بندی مشخص پایبند باشند و پس از اتمام ساعات کاری از کار دور شوند. با انجام این کار، می توانید به کارمندان خود کمک کنید تا از احساس فرسودگی شغلی اجتناب کنند و عملکرد تیم خود را افزایش دهید.

مطالب دیگر:

 

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *